جملات عاشقانه

 دیـشـب خـدا آهـسـتـه درِ گـوشـم گـفـت

دیــــــگـــــه بـــَـســــــه...

بـاران از اشــک هــایــت خــجــالــت مـی کــشــد..

------------------

همبازی قدیم!

چشم نگذار...

آنقدر دورم که با شمردن همه ی اعداد هم پیدایم نمیکنی...

-----------------------

سپرده ام

قلبم را در الکل بگذارند

و روی شیشه اش بنویسند

عشق هر گز نمی میرد !

-----------------

یاد گرفته ام انسان مدرنی باشم !

و هر بار که دلتنگـ میشوم به جای بغض و اشکـ...

تنها به اینــ جمله اکتفا کنمــ که هوای بد این روزها آدم را افسرده میکند...

--------------------------

تقدیم به عشق زندگیمحس

تو چه باشی چه نباشی

پیشم بمونی یا جدا شی

من واست عوض نمیشم

من واست عوض نمیشم

تو برام یه حس خوبی

که مثل نفس میمونه

قدر این حس قشنگ رو

بگو جز من کی میدونه

نمی تونم ،نمی تونم نگران تو نباشم

چه جوری بگو چه جوری تا ابد مال تو باشم

دستاتو میگیرم تو بگی بمیر میمیرم

برای زندگی با تو ،یه عاشق سر به زیرم

-----------------

درد

دلـم بـرای یـک درد تـنگ شـده...

درد ِ فـشرده شـدن مـیان ِ آغوش ِ مـعشوقـه أم...

خـودمـانـیم...چـه درد ِ شـیرینی بـود....

--------------------------------------------

چـه شـدی "مـاه ِ مـن"؟

مـیبینم کـه خورشـید شـده ای و بـرای دیـگران مـیتابی..!

---------------------

مهمون

ﮔـﺎﻫـــﯽ

ﺍﮔــﻪ ﻛُــﻞ ﺩﻧﻴــــﺎ ﺭﻭ ﺑــﻪ ﭘــﺎﺕ ﺑــﺮﻳــﺰﻥ

ﺗــﻤــﺎﻡ ﺷــﻬــﺮ ﺯﻳــﺮ ﭘــﺎﺕ ﺑــﺎﺷــﻪ

ﺗــﻮ ﻣــﻴــﺨﻮﺍﯼ ﻛــﻪ ﺑــﻪ ﺁﺳــﻤــﻮﻥ ﺯُﻝ ﺑــﺰﻧــﯽ

ﺑــﮕــﯽﻣﻬــﻤــﻮﻥ ﻧــﻤــﻴﺨــﻮﺍﯼ ؟ !!

---------------------------------

جودی ابوت

این روزها شبیه جودی ابوت شده ام

برای بابا لنگ درازی می نویسم

که این روزها دیگر خودم هم نمیشناسمش

-----------

امــروز

دلــم تنگ دیــروزی است

که میگفتــی

فردایــت را می ســـازم …”

-----------

احتیاط

این روز ها از کنار من که میگذری احتیاط کن

هزاران کارگر در من مشغول کارند

روحیه ام در دست تعویض است

-------------------

صندوق صدقات نیست دل من

که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی

و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای . . .

----------------------------------

تقویم

تقــویمِ امـسال هـــم..

بـا تقـــویــمِ پــارسال..

هیـــچ فــرقـی نمیـــکند..

وقتـی..

زنـــدگی..

تــا اطّـلاعِ ثــانــوی ..

تعــطــــــیل اسـت

--------------------

ترافیک

مــــــرا کــه هیــچ مقصـــدی بــه نامـــــم ..

و هیــــچ چشمــــی در انتظــــارمـ نیسـت را .... ببخشیـد

کــه بـا بـودنـــمـ تـــــرافیـک کــــــرده امـ

-------------------------------

من و تو از همان روز اول،

محکوم به از دست دادن بودیم

تو، همان یک ذره احساست را‌

و من‌

تمام زندگی ام را . . .

----------------------------------

گــر چـــه از فـــــاصلـــه مــــاه بــه مـــن دورتــــــری

ولــــــی انــــگار همین جــــا وهمین دور وبــــــری

مــــــــــاه میتابــــــــد وانــــگار تــــــــویی میخنــــــــــــــدی

بـــــــــــاد مـــــــــی آیـــــــــــد وانـــــــــــــگار تویــــی میــــــــــــگذری

دوست دارم لعنتی

بفهم!!

--------------------------

گاهی وقت ها بدجوری دلم می خواد بهش اِس ام اس یا زنگ بزنم

خیلی وقت ها هم تا مرزِ نوشتن مسیج و گرفتن شمارش می رم

اما نمی شه ! نمی دونم چی نمی ذاره

تا حالا این لحظات رو تجربه کردید ؟!

-----------

شکسته

شیشه های شکسته تعویض می شوند

پل های شکسته ، تعمیر

آدم های شکسته ، فراموش . . .

-----------------------

وجود

وقتی مال یکی دیگه میشی

تازه همه یادشون میفته

تو هم وجود داشتی

--------------

نیمه گمشده

نیمه گمشده را , بی خیال شو لطفا...

اگر سهم تو بود که گم نمی شد

نیمه پیدا شده رو دریاب

----------------------------

شما

دلم برای خودم سوخت وقتی صدایم کردی . .

" شما

-----------------

گذشت

از تو بگذشتمو بگذاشتمت با دگران

ما گذشتیم و گذشت انچه تو با ما کردی

تو بمان با دگران وای به حال دگران

------------------------------

سـوخــتن

مــن ، بــه سـوخــتن .. عـــــادت دارم !

کبــــریــت را .. بـــــــــــنـداز .. و بــــــــرو !

باور

بــاورم نـیــسـت کـه تـو رفــتــی ...... گـــلــِـ دل نــازکِ بــارون

بــاورم نــیــســت کــه نــبــاشــی ..... هــمــدم مــن،گـلــِ گــلــدون

چــجـــوری طــاقــتـــ بـــیــارم ....... شـــبـــای دلــواپـــســی رو

تــو نــــدیــدی ســوخــتــنــم رو........ تــب تــنــدِ بــی کــسـی رو

خــــدا مــیــدونــه کــه رفــتــن ....... آخــریــن جَـــزای مــن بـود

روز بــــارونــیــــه چــشـــمـام ....... شــبــای عــزایـــِـ مــن بــود

خــط فــاصـلـه " عــزیــــزم ".......... تــو نــذار بــیــن تــو و مــن

نــگــو از قـِـصــه ی بـارون .......... نــگــو از رفــتــن و رفــتــن

مناظره ی زندگی و مرگ

مناظره ی زندگی و مرگ

زندگی: من فرصتی مغتنم برای بودنم تو اژدهایی مترصد بلعیدنمرگ:

 من آغازی به آرامش ابدیم تو آغازی به آلام دنیوی

زندگی: من خالق یک لحظه شیرین عاشقانه ام

تو جابری که دریغ از این لحظه نداری

مرگ: تو تحمیل ناخواسته ی گریبانگیر بشریتی

من منتخب آنها برای رهایی از تو

زندگی: تو فاجعه انفصال عاشق و معشوقی

 من فرصت دوباره باهم بودنشان

مرگ: تو بار سنگین اجباری برای زجر کشیدن من

 جرثومه ای برای گریز از این وادی

زندگی: تو اشک مادر داغدیده ای من اشک شوق دیدار فرزند

 مفقود الاثرمرگ: تو تولد کودک نامشروع دو بی خانمانی

من گریزی برای رهایی از این مخمصه

زندگی: من لبخند زیبای یک نو مادرم تو خلوت تنهایی یک زوج عاشق

مرگ: من پایان ناله های یک پیرمرد زمینگیرم

 تو اصراری زجرآلود به بودن او

زندگی: من مصور یک بوسه ی شیرین عاشقانه ام

تو قطره اشک یک عاشق در هجران معشوق

مرگ: تو چشم نظاره گر شکنجه های یک

 شکنجه گری من تیر خلاصی از این عذاب

زندگی: من عفو یک پدر داغدیده ام تو

سنگسار یک زن به جرم عاشق بودن

مرگ: من خط بطلان به وجود پس از مرگ معشوقم تو جزای

 جرم زندگی بدون اوزندگی: من نگاه نوازشگر

 یک پریزاده ام تو  خلوت سرد تنهایی

مرگ: من فرصت گرم انتقامم تو انتظار بیهوده یک مادر ناباور

زندگی: من نقطه اوج عروج یک انسانم

 تو نزول او به پست ترین جای ممکن !

مرگ: ............................... !!!

گرچه از مرگ گریزی نیست و نباید حتی لحظه ای

 از اون غافل بشیم اما زندگی نیز، فرصتی است که

خداوند بما داده و بجاست که ازش کمال لذت رو ببریم

 و زندگی را آنطور که شایسته است زندگی کنیم.

عادت یا عشق.....

عادت یا عشق..... 

نمیدونم

من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی می نویسم 

...میدانم که میخوانی..

چه چیز در این جهــــان...

غریبانه تر اززنی استــــ ...

که تنهـــــــایی اش را بغل میکند

و میپوسد...

اما..

حاضر نیست دیگر...

کسی را دوست داشته باشد

بدون تو

بدون تو

اگه به تو نمیگفتم حرفامو

اگه نمیگفتم چقدر دوست دارم

الان بودی

شاید اگه نمی فهمیدی اینو

که تورو زیادی از حد دوست دارم

الان بودی

مثل سایه همرات اومدم

مطمئن شم که تو آرامشی

نمیدونستم خسته ات میکنم یه روز

تورو اگه کمتر می دیدمت

اگه میذاشتم دل تنگم بشی

اینجا بودی کنارم هنوز

بدون تو شبا ، پر از غم و سرماست

آره بدون تو، ته راهمه ، ته دنیاست

بدون تو شبا ، پر از غم و آهه

اگه تنها بری می بینی آخرش

اشتباهه ، آره این گناهه

نگرانت میشدم نمی دیدمت حتی چند ساعت

به بودن تو دلم عاشقونه کرده بود عادت

ولی فایده نداشت اونهمه تلاش

تو رسیده بودی به آخراش

از خدا میخوام که روزات بگذره خوشحال و راحت

از ته دلم زندگی رو با عشق میخوام واست

باز خیسه چشام ولی نمیخوام

دل تو بسوزه دیگه برام

بدون تو شبا ، پر از غم و سرماست

آره بدون تو، ته راهمه ، ته دنیاست

بدون تو شبا ، پر از غم و آهه

اگه تنها بری می بینی آخرش

اشتباهه ، آره این گناهه